Search

Soud s vrahy Kuciaka, den druhý: vypovídají rodiče zavražděných - SeznamZprávy.cz

Obhájce Kuciakovy rodiny Daniel Lipšic požádal matku Martiny Kušnírové, aby popsala svůj vztah s dcerou. Ta se během vyprávění o dětství Martiny rozplakala.

„Když jsem se dozvěděla o vraždě, nechtěla jsem tomu uvěřit. Připustila jsem si to až v momentě, kdy jsem ji držela v náručí a viděla ji, ještě s krví na rukou. Do té doby jsem si to neuvědomovala, ani teď. I teď se dívám z okna a na telefon, jestli nezavolá, nepřijde. Proto se ptám, proč? Proč? Nikdy jsme neměli moc peněz, ale měli jsme čest a charakter a tak jsme i vychovali svoje děti,“ popsala podle deníku Zlatica Kušnírová.

Slzy v očích mělo během její výpovědi podle slovenského deníku Sme i mnoho novinářů.

Let's block ads! (Why?)

https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMia2h0dHBzOi8vd3d3LnNlem5hbXpwcmF2eS5jei9jbGFuZWsvc291ZC1zLXZyYWh5LWt1Y2lha2EtZGVuLWRydWh5LXZ5cG92aWRhdC1idWRvdS1yb2RpY2UtemF2cmF6ZGVueWNoLTg2MzEy0gFxaHR0cHM6Ly93d3cuc2V6bmFtenByYXZ5LmN6L2NsYW5lay9zb3VkLXMtdnJhaHkta3VjaWFrYS1kZW4tZHJ1aHktdnlwb3ZpZGF0LWJ1ZG91LXJvZGljZS16YXZyYXpkZW55Y2gtODYzMTI_YW1wPTE?oc=5

Bagikan Berita Ini

0 Response to "Soud s vrahy Kuciaka, den druhý: vypovídají rodiče zavražděných - SeznamZprávy.cz"

Post a Comment

Powered by Blogger.